• پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
  • الخميس 17 شوال 1445
  • Thursday 25 April 2024
ایثار و شهادت

مادر شهيد نيروي انتظامي: پيش شهيدان كربلا روسفيدم

   24 شهریور 1395  709

مادر شهيد امين حيدري، از شهداي نيروي انتظامي مي گويد، زماني كه خبر شهادت فرزندم را شنيدم به درگاه خداوند شكر كردم چون فرزندم مرا در پيش شهيدان كربلا روسفيد كرد...

به گزارش پايگاه خبري پليس، شهيد امين حيدري در تاريخ 13 تيرماه 1372 در روستاي چهل خانه شهرستان فريدن ديده به جهان گشود. تحصيلات ابتدايي را در زادگاهش به اتمام رسانيد و سپس در سال 84 به دليل مجروحيت پدرش در مناطق عملياتي و سخت بودن گذران زندگي در منطقه سردسير فريدن به همراه خانواده به شهرستان شاهين شهر عزيمت كرد.

شهيد حيدري تحصيلات راهنمايي و متوسطه را در آن شهر سپري نمود، پس از اخذ ديپلم به علت علاقه زياد به خدمت در نظام جمهوري اسلامي ايران در تاريخ يكم آبان ماه 1390 به استخدام نيروي انتظامي در آمد و با اتمام دوره آموزشي در مراكز آموزشگاهي شهيد بهشتي اصفان و شهيد چمران كرج جهت ادامه خدمت به شهرستان لنجان، زرين شهر منتقل شد.

اين شهيد والا مقام در سال 1392 ازدواج كرد و پس از چند ماه خدمت در فرماندهي انتظامي لنجان اين عشق به شهادت بود كه او را مجاب ساخت به صورت داوطلبانه به استان سيستان و بلوچستان اعزام شود و سرانجام پس از حدود چهار سال خدمت صادقانه در نيروي انتظامي در تاريخ دوم بهمن ماه 1394 در شهرستان ايرانشهر در درگيري با اشرار مسلح به فيض عظيم شهادت نائل آمد.

مادر گرامي اين شهيد مي گويد: از همان اوايل جواني آرزو داشتم كه فرزندي داشته باشم و در راه حضرت علي اكبر (ع) فدايش كنم و زماني كه خبر شهادت پسرم را شنيدم فقط خدا را شكر كردم چرا كه او مرا در پيش شهيدان كربلا روسفيد كرد. امروز همانند شهيدان دشت كربلا به فرزندم سلام مي دهم و مي گويم اسلا م عليك يا امين..

همسر شهيد نيز در زمينه خصوصيات اخلاقي وي مي گويد: امين علاقه زيادي به قرائت قرآن با صوت و لحن داشت و هر وقت كه در منزل بود به صوت قاريان قرآن گوش مي داد، به صوت استاد عبد الباسط خيلي علاقه داشت و دوست داشت روزي بتواند مانند او قرآن بخواند.

تهيه شده توسط اداره امور ايثارگران فرماندهي انتظامي استان اصفهان

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس