• جمعه 7 ارديبهشت 1403
  • الجمعة 18 شوال 1445
  • Friday 26 April 2024
سیاسی

انتخابات و انتظارات مردم

   28 فروردين 1396  251

فائزه.م- پایان ثبت نام‌ها و چهره‌هایی که سرانجام به میدان آمدند، تاحدود زیادی صحنه رقابت‌ها را روشن کرد. یک دسته نامزدهایی که به تغییر وضع اسفناک موجود فکر می‌کنند و گروه دیگر آنهایی که طرفدار وضع موجودند و می‌خواهند با همین شیوه ناکارآمد و شکست خورده به کشورداری خود ادامه دهند.

آنچه از مطالبه عمومی برمی آید و خواست اکثریت مردم است تغییر وضع موجود و بهبود شرایط کشور به نفع تولید و اشتغال و انقلابی اقتصادی است. بسیاری از اشخاص عادی و گمنامی که این روزها به وزارت کشور رفتند تا به رغم ناشناخته و فاقد شرایط بودنشان ثبت نام کنند، قصد خود را رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری و انتقاد از ناتوانی‌های دولت اعلام کردند.

قدر مسلم است که کشور بیش از هر زمان دیگری به تغییر و روی کار آمدن دولتی مبتنی بر خواست و اراده مردم و تحقق مطالبات آنها نیازمند است، دولتی که بتواند مبتنی بر وفاق ملی، همه نیروهای معتقد و باورمند به توان داخلی را زیر یک چتر گرد هم آورد و آنها را در مسیر سازندگی و بالندگی کشور بسیج کند. دولتی که نه با حرف و شعار و وعده، بلکه با مدیریت جهادی و کارنامه‌ای مشخص از توانایی‌ها و موفقیت‌ها امید ملی به اعتلای ایران اسلامی را احیا و سایه شرمساری را از سر خانواده‌های ایرانی به خاطر بیکاری خود یا فرزندانشان دور كند و تنگی و سختی معیشت مردم را با بهبود شرایط كار و تولید و رفع تبعیض‌ها و مبارزه با فساد و ویژه خواری‌ها درمان كند.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس