• شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • السبت 12 شوال 1445
  • Saturday 20 April 2024
سبک زندگی

نیمی از اصفهان موقوفه است...!

   19 تیر 1396  490

کیاست - کم کم باید فکر خرید خانه را از ذهنمان بیرون کنیم. اگر اداره اوقاف بدین سبک و سیاق پیش رود همه خانه دارند و سالی 20 هزار تومان کرایه خواهند داد.

در نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که صبح روز 19 تیرماه در سالن کنفرانس این اداره با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، از موقوفه بودن نیمی از اصفهان پرده برداری شد.

طبق این سخنان؛ موقوفه محمد حسین خان هسه با ۱۳۴ هکتار وقف در هسه، در اصفهانک از ۷۲ حبه ۶۱ حبه سند صادر شده که نزدیک به ۷۰۰ هکتار است، روستای کبوتر آهنگ ۶ دانگ ۶۰۰ هکتار، روستای کلارتان ۲۰۰ هکتار، روستای اردلان۲۰۰ هکتار، موقوفه سلطان آباد موقوفه ملک در خورزوق شهرک سیمرغ ۴۳۰ هکتار، یک دانگ موقوفه ابولفضل و مهدی نجفی واقع در سه راهی درچه ۳۵۷ هکتار وقف مدرسه حوزه علمیه نجفی، ۶ دانگ موقوفه جعفر آباد واقع در جوی آباد خمینی شهر ۱۳۵ هکتار از جمله موقوفاتی بوده اند که سند آنها اخذ گردیده است.

همچنین سه موقوفه مردخوان در خیابان طالقانی، موقوفه حسین شاهی در خیابان ولیعصر به ۴ واحد ۴۴۰ متر، موقوفه زینت زکایی در خیابان مدرس از جمله وقفهای جدید است. از بهارستان و قلعه شور هم که نگوییم چرا که هنوز در محاکم قضایی درگیر اخذ سند و اثبات اند... .

در میان پرسش های خبرنگاران و سخنان مدیرکل اوقاف اصفهان؛ سرپرست روزنامه وزین کیهان نیز، همکاران مطبوعاتی خویش را متکدیان آگهی خواند و از ندادن آگهی به روزنامه تحت سرپرستی اش از روابط عمومی این اداره گله کرد.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس