• دوشنبه 11 تير 1403
  • الإثنين 25 ذو الحجة 1445
  • Monday 01 July 2024
اجتماعی

اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی به‌صورت مجازی در شهر قم

   02 ارديبهشت 1399  505
احتساب مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، همدلی و وحدت رویه ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در اطلاع‌رسانی را مورد اشاره قرارداد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده مقررشده در 400 نقطه شهر اطلاع‌رسانی پیرامون ماه رمضان داشته باشیم.

به گزارش کیاست به نقل از شهرنیوز؛ مهدی کلانترزاده در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استانقم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تاکید بر حمایت معنوی و مادی از مجموعه ابزار اطلاع‌رسانی و سکان‌داران عرصه اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: شهرداری قم آماده حمایت مادی و معنوی و پشتیبانی از مجموعه اطلاع‌رسانی استان است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: نباید از اصحاب رسانه و مجموعه اطلاع‌رسانی که بازوان توانمند استانی و حتی کشور هستند، غافل باشیم و باید به تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی توجه جدی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بخشی از اطلاع‌رسانی در شهر به عهده شهرداری است، افزود: به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده‌ایم؛ آنچه تذکرات بهداشتی در ماه مبارک رمضان نیاز بوده که اطلاع‌رسانی شود را به ما اعلام کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، همدلی و وحدت رویه نیمه شعبان ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در اطلاع‌رسانی را مورداشاره قرارداد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده مقررشده در ۴۰۰ نقطه شهر اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی پیرامون ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

کلانترزاده اقدامات شهرداری پیرامون اطلاع‌رسانی در زمینه بیماری کرونا را مورداشاره قرارداد و عنوان کرد: مجموعه شهرداری با کمک سپاه و سایر ارگان‌ها وارد عمل شد و در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم تمام توان خود را به کار گرفت.

وی بیان کرد: برای تقویت نشاط اجتماعی، برنامه استیج پخش به‌صورت مجازی را در بوستان‌های سطح شهر خواهیم داشت، البته زمینه حضور مردم به‌صورت زنده نیست اما به‌صورت زنده این برنامه پخش خواهد شد.

کلانترزاده با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این برنامه در تمامی مناطق هشت‌گانه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه هر دو شب در یک منطقه به‌صورت پخش زنده که از ساعت دوازده شب شروع می‌شود، اجرا خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: اگر مجموعه دستگاه‌های استان در پی ظرفیتی است که در کنار صداوسیما در قالب‌های مختلف به کار اطلاع‌رسانی بپردازد، شهرداری قم آمادگی کامل برای هرگونه همکاری را دارد.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس