• چهارشنبه 13 تير 1403
  • الأربعاء 27 ذو الحجة 1445
  • Wednesday 03 July 2024
اقتصادی

بهبود روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات اصفهان

   08 مهر 1399  411
احتساب-سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده شب گذشته از مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت مولفه پاسخگویی در افزایش رضایتمندی مشتریان، با پیگیری های مجدانه، ساز و کار پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش کیاست به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ناصر مشایخی دوشنبه 7/ ۷/1399 در حاشیه بازدید میدانی از مرکز پاسخگویی اینترنت ۲۰۲۰ با تاکید بر استانداردسازی کلیه امور مربوط به این مراکز در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان اظهار کرد: کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه از مهم ترین اهداف استاندارد سازی مراکز پاسخگویی است که ثمره آن دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود.

وی افزود : تلاش و همت مجموعه مخابرات از ابتدا تاکنون بر کاهش دغدغه و مشکلات مشتریان بوده و امیدواریم با انجام تغییرات اصولی در آینده نزدیک شاهد تحقق واقعی شعار "ارتباطی فراگیر " برای کلیه هم استانی ها باشیم.

گفتنی است سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید ضمن نظارت بر نحوه ‌پاسخگویی به مشتریان با همکاران حاضر دیدار و گفتگو کرد و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و موانع کاری را صادر نمود.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس