به گزارش کیاست به نقل ازروابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با اظهار امیدواری نسبت به تداوم موفقیت های بیمه آسیا در سال 1399، گفت: تولید 75 هزار میلیارد ریال حق بیمه در پایان سال 1399 یک برآورد علمی و حرفه ای است که با تدابیر مدیریت ارشد و همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه آسیا محقق خواهد شد.
مدیر عامل بیمه آسیا عرضه محصولات جدید بیمه ای را ضروری دانست و اظهار داشت: بررسی و اجرای طرح های تحقيقاتی و محصولات جديد و پشتيبانی از طرح های جديد بيمه ای با همکاری بین رشته ای مدیریت های فنی و اهتمام کارشناسان، از برنامه های بیمه آسیا در سال 1399 است.
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا ارتقای سطح توانگری شرکت و تقویت شبکه فروش را یکی از اولویت های این شرکت برشمرد و بیان داشت: با استقرار نظام و استاندارد های مرتبط با امور مشتريان، توسعه محصولات با شناسايی نياز مشتريان و ايجاد مزيت رقابتی در بازار و گسترش و ارتقای مسيرهای ارتباط با مشتری و جايگاه مشتری و رسيدگی به شکايات، امیدواریم شاهد تحولات اساسی در حوزه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در بیمه آسیا باشیم.
مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح افزايش فروش بيمه های خرد و انعقاد قراردادهای گروهی در جهت توسعه بازار و تقويت برند شركت، گفت: اصلاح تركيب پرتفوی بيمه ای و توسعه فروش در بيمه های با سود مناسب و پالايش پرتفوی زيانده، مواردی است که با رصد بازار بیمه کشور و بررسی های فنی در دو حوزه بیمه های اشخاص و اموال باید مورد توجه قرار گیرد.
مسعود بادین بهبود فرآيند نظارت ها به منظور حصول اطمينان از صحت روند امور در راستای اهداف و برنامه های شرکت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برهمین مبنا، ايجاد ساز و كار مناسب در جهت افزايش اطمينان بخشی به گزارشات و شفافيت اطلاعات در بخش های مالی و فنی از برنامه های مدون بیمه آسیا است.
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به اینکه سرمایه انسانی، رکن اساسی شرکت های بیمه است،گفت: ارتقای سطح دانش و مهارت کاری کارکنان و شبکه فروش برای خدمت رسانی بهتر و افزايش سطح رضايت مشتريان، ارتقای سطح بهره وری منابع انسانی، افزايش توانمندی كاركنان و توسعه آموزشهای كاربردی و اثربخش وتشکيل ساختار سازمانی مناسب به منظور تسريع در فرآيندهای صدور و خسارت به عنوان اولویت های بیمه آسیا در حوزه سرمایه انسانی در سال 1399مطرح می باشد.
مسعود بادین با تصریح لزوم حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات بیمه ای، بیان داشت: توسعه و ارتقای نرم افزارهای بيمه ای مطابق با استاندارد و آيين نامه بيمه مرکزی و انجام تمهيدات لازم برای پياده سازی و اجرای استانداردهای بين المللی گزارشگری مالی ،موارد مورد نظر مدیریت ارشد بیمه آسیا است که در سال 1399به جد پیگیری خواهد شد.
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به انعقاد قرار داد با بیش از 400بیمارستان و مراکز درمانی در سراسر کشور، اظهار داشت: توسعه سامانه صماد (صدور معرفی نامه آنلاین درمان) و شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه های درمان بیمه آسیا در سراسر کشوراز برنامه های پیش بینی شده بیمه آسیا در بخش درمان است که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم ارایه خدمات بیمه ای مجازی به بیمه شدگان را محقق سازیم.
مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح به روز رسانی نرمافزار آسیا همراه ویژه تلفنهای همراه با رویکرد ارایه خدمات پس از فروش برای سیستم عامل اندروید، بیان داشت: نسخه جدید نرمافزار آسیا همراه، با قابلیت های پرداخت اقساط، نمایش اندوخته بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری، استعلام اصالت بیمه نامه صادره توسط کلیه شرکت ها، نمایش بیمه نامه های فعال بیمه گذار، نمایش نزدیک ترین مراکز ارایه خدمات، راهنمای دریافت خسارت به تفکیک رشته های بیمه ایی، امکان ثبت شکایت و پیشنهاد و انجام نظر سنجی بر روی سایت اطلاع رسانی بیمه آسیا بارگذاری شده است.
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا، برنامه ریزی برای حضور در کشور های همجوار را از دیگر فعالیت های آتی بیمه آسیا ذکر کرد و افزود: با بررسی های کارشناسی انجام شده، مقدمات لازم برای حضور و فعالیت بیمه ای در کشور های همسایه انجام شده است و امیدواریم در سال 1399 این مهم محقق شود.