• دوشنبه 11 تير 1403
  • الإثنين 25 ذو الحجة 1445
  • Monday 01 July 2024
اخبار برگزیده

گزارش نشست خبری خیریه تخصصی حوزه مسکن؛

موسسه خیریه امام حسین علیه السلام خیریه گرانی است

   13 دی 1401  747

احتساب – کیاست - موسسه خیریه امام حسین علیه السلام میزبان اصحاب رسانه و خبرنگاران شد. در این نشست حسینعلی صرافان مدیر عامل، مهدی رقایی قائم مقام مدیر عامل و مسعود کاظمی هیات مدیره موسسه پس از گفتگوهای اجمالی و مقدماتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند!

حسینعلی صرافان مدیر عامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی بحث خیریه مطرح می‌شود، تصور می‌شود که در خیریه ها تنها به مددجویان کمک رسانی می‌شود این در حالی است که فلسفه وجودی خیریه ها فراهم کردن بستری برای مددکاران و متدین‌ها است که با کمک کردن به نیازمندان، خشنود شوند. وی اضافه کرد: خدا را شکر چندسالی است که خیریه ها شناخته تر شدند، و تعداد افرادی که به آن‌ها کمک شده مشخص است، اما تعداد کسانی که به خیریه کمک کردند مشخص نیست. ایشان اعلام داشت: تنها مسوولان موسسه خیریه امام حسین علیه السلام دغدغه این خیریه را ندارند، بلکه همه افراد جامعه که با خیریه در ارتباط هستند، خواستار پیشرفت این خیریه هستند.

خیریه امام حسین علیه السلام ، مکانی معتبر برای نیازمندان

موسسه خیریه امام حسین علیه السلام چهل سال است که توسط بازاریان شهر اصفهان به نیازمندان خدمت رسانی می‌کند این سخنان مهدی رقایی قائم مقام مدیر عامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام است.

رقایی قائم در این چهل سال موسسه خیریه امام حسین علیه السلام، اعتبار و اعتماد خوبی با کسانی ‌که با خیریه در ارتباط هستند،پیدا کرده و تمام تلاش موسسه خیریه امام حسین علیه السلام این است که جای معتبری را فراهم کند که اگر کسی قصد کمک به هم نوع خود را دارد، با اعتماد کامل بتواند به هم نوع خود کمک کند. وی موسسه خیریه امام حسین علیه السلام ساختار و سازمان منظمی دارد و هر ساله حسابرسی کامل و رسمی انجام و گزارش های آن در سایت خیریه ارایه می‌شود. او می گوید همه گزارش ها به صورت شفاف ارایه می‌شود تا مددکاران و خيران که در خیریه امام حسین فعالیت میکنند،خاطرشان جمع باشد و هیچ شبهه ای وجود نداشته باشد. ایشان روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین علیه السلام ، در چند سال اخیر در جشنواره ها جز چهار خیریه برتر بوده است.

این خَیِر افزود که موسسه در سال جاری ۳۰ واحد مسکونی را واگذار کرده و خانواده های آبرومند آن را دریافت کردند، همچنین ۱۱ خانه برای نیازمندان خریداری شده است، موسسه خیریه امام حسین علیه السلام خیریه گرانی است و مشکل نیازمندان با مبالغ بالا برطرف می‌شود.

قائم مقام مدیر عامل موسسه ادامه داد: موسسه خیریه امام حسین علیه السلام مشکل ۲۴۲ پرونده که معادل ۸ میلیارد تومان است، را در ۹ ماه سال جاری را بطرف کرده و البته به دنبال توسعه بخش مشارکت اجتماعی هستیم تا به درآمد پایدار خیریه دست پیدا کنیم. همچنین ۳ اسفند ماه مصادف با ولادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس موسسه خیریه امام حسین علیه السلام بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه مسکن را برگزار خواهد کرد. این نشست خبری با رونمایی از پوستر بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه مسکن که مصادف با ولادت امام حسین(ع) و روز مهندس به پایان رسید.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس