• جمعه 15 تير 1403
  • الجمعة 29 ذو الحجة 1445
  • Friday 05 July 2024
اخبار برگزیده

توسط کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان استان اصفهان انجام شد:

تجلیل از 10 کارفرمای سرآمد

   21 آبان 1401  290

کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان استان اصفهان با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی، سازمان صمت استان ، اداره کل دادگستری استان و ... از ده کارفرما برتر استان با عنوان کارفرمای سرآمد تجلیل کرد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مصادف با روز ملی کیفیت با حضور مسئولین استانی و کشوری از کارفرمایان برتر استان اصفهان تجلیل شد. در این همایش که در محل سالن همایشهای سیتی سنتر با حضور علی حسین رعیتی فرد معاونت روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، رئیس سازمان صمت استان، مدیر کل اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان و دیگر مدیران از وزارت رفاه، سازمان فنی و حرفه ایی و جمعی از تشکل های کارفرمایی برگزار شد 10 کارفرمای برتر استان با عنوان کارفرمای سرآمد تجلیل و تقدیر شدند.

در این رویداد کانون انجمنهای صنفی کارفرمایان استان اصفهان، ده کارفرمای سرآمد را طی یک دوره داوری با رویکرد های فنی، علمی، اقتصادی و اجتماعی انتخاب و به جامعه معرفی کرد.

در این همایش علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به ایراد سخن پرداخت و گفت: خوشبختانه توفیقات خوبی در توسعه روابط کارفرمایی ایجاد شده است.

وی همچنین احقاق حق کارفرمایان برای توسعه فعالیت خود را از ملزومات دانست و در این خصوص گفت: درصدد هستیم با پیگیری و جلسات بیشتر مشکلات کارفرمایان را در سطوح مختلف مرتفع یا به طور کامل برطرف کنیم.

در ادامه این همایش عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صمت ایران نیز به ایراد سخن پرداخت و به مسایل کارفرمایی و مشکلات آن در حضور مسئولین و اعضای کانون اشاره کرد.

در پایان این مراسم از 10 کارفرمای برتر استان ( علیرضا اخوان مقدم مدیرعامل شرکت پشمبافی گل نثار، ، علیرضا الماسی مدیرعامل شرکت قارچ یکتای سپاهان، مرتضی ایرانپور مدیرعامل شرکت ایمن تاش، کمال پایمرد مدیرعامل شرکت پارس زنده رود پلاست، حسین حاجی شفیعی مدیرعامل صنایع ماشین سازی اصفهان، محمد رضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، مسعود صرامی مدیرعامل هولدینگ پرستیژلند، حسین علیخانی مدیرعامل شرکت پدیده مبین ایرانیان(صنایع غذایی نامی نو)، مهرداد مصدق مدیرعامل شرکت فنی ، مهندسی برق ارا و مهدی هراتیان فر مدیرعامل شرکت نوید منگنز) تجلیل شد.

گفتنی است این رویداد طبق آئینامه مصوب هر سال انجام می شود و برای دریافت اطلاعات بیشتر و عدد ۱ (یک)را به شماره ۵۰۰۰۴۱۵۰۹۴۶۸۶۱ پیامک کنید.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس