• چهارشنبه 13 تير 1403
  • الأربعاء 27 ذو الحجة 1445
  • Wednesday 03 July 2024
سیاسی

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در همایش بسیج رسانه:

باید گفتمان اسلامی در دنیا توسط خبرنگاران بسیج رسانه پایدار گردد!

   21 مرداد 1395  462

احتساب - جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به نقش بسیج رسانه در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی، گفت: هماهنگ کردن جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی مهمترین رسالت بسیج رسانه است.

 

سردار مجتبی فدا در همایش بسیج رسانه همزمان با هفته گرامیداشت خبرنگار، با اشاره به نقش رسانه در جنگ سرد و فروپاشی شوروی، گفت: اگر در 50 سالی که جنگ سرد میان آمریکا و شوروی برقرار بود و جهان بر پایه این دوقطب استوار، تنها یک رادیو وجود داشت، اما امروز که جمهوری اسلامی ایران را تهدیدی در مقابل استکبار جهان تنها با 80 میلیون نفر جمعیت می دانند، هزاران شبکه ماهواره ای و درگاه اینترنتی علیه نظام اسلامی راه اندازی شده است، این مساله حاکی از این است که دنیا تشنه حقیقت بوده و تولید دو اسلام دروغین به نام های اسلام داعشی و اسلام سکولار محصول این رسانه ها است که به عنوان دو لبه قیچی اسلام انقلابی ناب محمدی را مورد تهدید قرار دهند، این مقوله به دلیل مقابله با قدرت اسلام است لذا بایستی قدر خود را بدانیم و تشکلی در باب رسانه ایجاد کنیم تا در مقابل کارتل های سرمایه گذار که هم اکنون به سرمایه گذاران رسانه ای در مقابل ما ایجاد شده اند، بتوانیم مقاومت کرده و با تامل ویژه بر موضوعات حاکم بر جهان، منادی مباحث اسلام در دنیا باشیم.
جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: این امر محقق نمی شود مگر با گفتمان اسلامی در دنیا توسط خبرنگاران بسیج رسانه. رایحه گفتمان اسلامی توانسته انقلاباتی در منطقه ایجاد نماید که تمام جریان نظام سلطه در مقابلش به زمین خورده است. لذا بایستی ما مومن به جریان رسانه ای اسلامی، رسالت خویش را ایفا کنیم تا مظلومان عالم که زیر سلطه کفارند، خارج شده و بتوانند سروری کنند. باید گفت تقارن روز خبرنگار با شهادت شهید صارمی نشانگر همین مساله مهم می باشد.
وی ادامه داد: هر قدم و قلمی تاثر خود را دارد زیرا اگر یک روز در بهبوهه جنگ عکاسی یا خبرنگاری مورد شماتت قرار می گرفت که این چه موقع عکس است، امروز پس از گذشت چند دهه از دفاع مقدس، عظمت هنر و مقاومت آنها مشخص می شود.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس