• چهارشنبه 13 تير 1403
  • الأربعاء 27 ذو الحجة 1445
  • Wednesday 03 July 2024
اجتماعی

توسط مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان؛

جشنواره مجازی «کرمان‌گرام» برگزار می‌شود

   19 مهر 1399  528
احتساب-مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی گفت: جشنواره‌ مجازی «کرمان‌گرام» ویژه فعالان شبکه‌های اجتماعی، از 15 مهرماه تا 15 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

سلمان متحدین افزایش سطح استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شبكه‌های اجتماعی به‌عنوان رسانه‌ای فراگیر و مؤثر را غیرقابل انکار دانست و گفت: در نظر داریم از این ظرفیت برای معرفی چهره‌ای جدید از شهر کرمان، بهره ببریم.

وی تولید محتوا از نگاه شهروند برای شهروند را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: این جشنواره می‌کوشد تا گوشه‌هایی از شهر را که به هر دلیل از چشم به‌دور مانده، معرفی کند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان بیان کرد: امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که شهروندان عزیز کرمانی با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی، معرف و آینه تمام‌نمای شهر کرمان به دیگران باشند.

متحدین با اشاره به اعلام فراخوان نخستین جشنواره «کرمان‌گرام» گفت: محورهای این جشنواره، المان‌های شهری، پروژه‌های پویش «افتتاح»، فعالیت‌های زیباسازی سطح شهر، مناسب‌سازی‌ها و المان‌های ماه محرم است که شهروندان می‌توانند در بخش‌های عکاسی، گیف، استیکر، عکس‌نوشته و کلیپ، آثار خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این مدیریت برای قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان در معرفی کرمان، هدایایی نیز در نظر گرفته است، گفت: برگزیدگانِ تمام بخش‌ها به جز بخش عکاسی که براساس آرای مردمی در شبکه‌های اجتماعی انتخاب می‌شوند، از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت دریافت فراخوان و اطلاعات تکمیلی، به صفحه شهرداری کرمان به آدرس kermancity.ir و صفحه جشنواره به آدرس kerman.gram@در نرم‌افزار اینستاگرام مراجعه کنند.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس