• چهارشنبه 13 تير 1403
  • الأربعاء 27 ذو الحجة 1445
  • Wednesday 03 July 2024
اخبار برگزیده

مدیرکل نوسازی و تحول شهرداری اصفهان خبر داد:

ارزیابی تعالی سازمانی در 15 سازمان شهرداری اصفهان

   15 تیر 1401  98

احتسابکیاست - مدیرکل نوسازی و تحول شهرداری اصفهان از اجرای طرح «ارزیابی تعالی سازمانی» برای 15 سازمان و 5 شرکت وابسته به شهرداری اصفهان تا پایان تیرماه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدمصطفی اعتصامی با اعلام این خبر گفت: ارزیابی سازمانی، موضوعات مختلفی همچون عملکرد کارکنان، برنامه و بودجه سازمان را مورد سنجش قرار می‌دهد و ارزیابی تعالی سازمانی به عنوان مرتبه ای بالاتر، کل یک سازمان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

او افزود: طرح ارزیابی تعالی سازمانی یک مدل ملی است که معیارها و الگوی مشخصی را برای سنجش مدنظر دارد.

به گفته اعتصامی اجرای این طرح از سابقه ای 20 ساله در کشور برخوردار است و شرکت‌های بزرگی در این فرآیند شرکت می‌کنند.

او با بیان اینکه ارزیابی تعالی سازمانی هر سال به صورت ملی در کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهرداری اصفهان امسال این طرح را در قالب خود ارزیابی و با استفاده از ارزیابان بیرونی اجرا می‌کند تا وضعیت سازمان‌های خود را مورد سنجش قرار دهد.

مدیرکل نوسازی و تحول شهرداری اصفهان تأکید کرد: این فرآیند در شهرداری اصفهان با استفاده از ارزیاب‌های متخصص انجام می‌شود و در کنار ارزیابان ارشد، ارزیابانی از مجموعه شهرداری، سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق نیز انتخاب و مشغول به کار شده اند.

اعتصامی با بیان اینکه فرآیند ارزیابی از اوایل تیرماه در شهرداری اصفهان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد، گفت: هدف ما در این مرحله ارزیابی 15سازمان و 5 شرکت وابسته به شهرداری اصفهان است که طی دو روز کاری انجام می‌شود.

او تصریح کرد: در این ارزیابی سازمان بر اساس اظهارنامه ای که ارائه کرده است، با معیارها و الگوهایی که در مدل تعالی معرفی شده، سنجیده و در نهایت هم گزارش این ارزیابی به آن به سازمان منعکس می‌شود.

به گفته مدیرکل نوسازی و تحول شهرداری اصفهان، در این گزارش نقاط قوت و نقاط قابل بهبود شناسایی و معرفی می‌شود تا سازمان‌ها بتوانند برای بهبود وضعیت خود اقدام کنند و سازمانشان را به سمت سازمان‌های متعالی سوق بدهند.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس