• دوشنبه 18 تير 1403
  • الإثنين 2 محرم 1446
  • Monday 08 July 2024
اخبار برگزیده

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان:

افتتاح ۱۷۵ پروژه برق رسانی با ۱۰۳میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت

   30 مرداد 1401  247

احتساب – کیاست - سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان در نشستی با خبرنگاران از افتتاح 175 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 90میلیارد تومان و کلنگ زنی 103پروژه در هفته دولت خبر داد. علیرضا کشانی با بیان اینکه اصفهان در بحث تلفات شبکه برق کمترین تلفات را در سطح کشور دارد، اظهار کرد: امروز از پیک بار ۱۴۰۱ عبور کردیم، در حالی‌که سال گذشته همین موقع در سطح شهر و روستاها حداقل یک نوبت خاموشی داشتیم و این به دلیل ناترازی برق و فاصله ۱۳ هزار مگاواتی بین تولید و مصرف برق بود که منجر به خاموشی می‌شد.

وی در ادامه یادآور شد: از ۳۰دستگاه ترانس هوایی و زمینی با هدف افزایش ضریب پایداری شبکه برق در هفته دولت بهره برداری خواهد شد ودر حال حاضر ۱۳هزارو۶۳۰دستگاه ترانس زمینی و هوایی در محدوده تحت پوشش توزیع برق اصفهان فعال است.

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان با بیان اینکه یکی از طرح‌هایی که شرکت توزیع برق دریکی دو سال اخیر به طور جدی به آن پرداخته، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار است، افزود: به طوری که ۴ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از شبکه‌ها به ساختار کابل خودنگهدار تبدیل شده است و در این هفته بیش از ۴۵ کیلومتر شبکه خود نگهدارنیز افتتاح می‌شود که نه تنها درپایداری شبکه‌ها موثر است بلکه درمتحد الشکل شدن تجهیزات و زیبایی مبلمان شهری نیز حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: امسال با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده وزارت نیرو، توان تولید را افزایش داده و از این ۱۳ هزار مگاوات، حدود سه هزار مگاوات را در بخش تولید مرتفع کردیم و ۱۰ هزار مگاوات دیگر توسط شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع مدیریت بار شد.

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان به برنامه‌های مدیریت بار در بخش کشاورزی، صنعت و ادارات از ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: طی این برنامه‌ریزی، سهم شرکت‌ها و مولد صنایع و بخش تولید مشخص شد و این بخش‌ها ژنراتورهای خود را وارد مدار کردند، از سوی دیگر شاهد همکاری اصناف از جمله لوسترفروشی‌ها و میوه فروشی‌ها بودیم.

ایشان از رصد ۲۳هزار کنتور هوشمند در اصفهان خبر داد و گفت: شرکت های توزیع و مشترکان می توانند از مصرف خود مطلع و آن را لحظه ای مدیریت نمایند. همچنین، برنامه ریزی برای رسیدن به استانداردهای جهانی خاموشی و مصرف، هوشمندسازی و اتوماسیون با ایجاد سامانه پردازش اطلاعات دینامیک شبکه و سامانه های دیگر با هدف حذف مراجعه حضوری، رشد ۴۴درصدی بهینه سازی شبکه و پایش اطلاعات ارسالی و اعمال فرمان از راه دور برای مدیریت شبکه تحقق یافته است.

وی به برخی از پروژه‌ها در هفته دولت اشاره کرد و گفت: اصلاح و بهینه‌سازی ساختار شبکه‌های فشارضعیف هوایی محله پردیس بهارستان، احداث ۱۵ دستگاه ترانس هوایی در راستای بهبود کیفیت برق تحویلی به مردم، بهینه سازی کابل‌های روغنی پایگاه هوایی شهید بابایی، تعویض ۱۵۰ اصله پایه فشار متوسط فرسوده جابجایی تاسیسات و بهینه سازی شبکه‌های برخی روستاها، نصب ۱۵ دستگاه سکسیونر به منظور مدیریت پیک بار تابستان و برق رسانی به مشاغل مکمل کشاورزی نظیر پرورش ماهی، گلخانه و دامداری و ... از جمله این پروژه‌ها است.

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان از امکان رصد 23هزار کنتور هوشمند خبر داد و یادآور شد: شرکت های توزیع و مشترکان می توانند از مصرف خود مطلع و آن را بطور لحظه ای مدیریت نمایند. همچنین، برنامه ریزی برای رسیدن به استانداردهای جهانی خاموشی و مصرف، هوشمندسازی و اتوماسیون با ایجاد سامانه پردازش اطلاعات دینامیک شبکه و سامانه های دیگر با هدف حذف مراجعه حضوری، رشد 44درصدی بهینه سازی شبکه و پایش اطلاعات ارسالی و اعمال فرمان از راه دور برای مدیریت شبکه تحقق یافته است.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس