• جمعه 15 تير 1403
  • الجمعة 29 ذو الحجة 1445
  • Friday 05 July 2024
اخبار برگزیده

بازدید مدیر عملیات شرکت ملی پخش از منطقه اصفهان

   20 مرداد 1401  162

احتساب - کیاست - مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، به همراه مدیر سامانه هوشمند سوخت و معاون عملیات از منطقه اصفهان و تاسیسات انبار نفت شهید محمد منتظری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، جعفرسالاری‌نسب ضمن تقدیر از عملکرد منطقه اصفهان افزود: در سال جاری منطقه اصفهان با برنامه‌ریزی خوب و تلاش مضاعف در تأمین سوخت سطح منطقه و سایر مناطق کشور اقدامات ارزنده‌ای داشته است.

سالاری‌نسب در جلسه‌ای در محل انبار نفت شهید منتظری که تا دو بامداد به طول انجامید، ضمن بررسی مسائل و مشکلات منطقه به نقش راهبردی انبار نفت شهید منتظری اشاره کرد و گفت: باید به نیازهای فنی و عملیاتی این انبار مهم کشور، بیش از پیش توجه کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد منطقه؛ مسائل و چالش‌های مربوط به حوزه منابع انسانی، عملیات، سامانه هوشمند و سایر موارد را مطرح کرد.

عبدالله گیتی‌منش، انبار نفت اصفهان را مستلزم توجهی ویژه دانست و افزود: انبار نفت شهید منتظری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین انبارهای کشور بیشترین حجم عملیات را در کشور با داشتن ناوگانی با بیش از دو هزار دستگاه نفتکش بر عهده دارد و نیازمند توجه جدی در حوزه‌های مختلف از جمله منابع انسانی و نگهداشت و مسائل زیست محیطی است.

گیتی‌منش در بخشی از سخنان خود به تشریح عملکرد کارکنان منطقه و مأموریت‌های راهبردی شرکت در ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های مورد نیاز استان اصفهان و سایر استان‌های کشور پرداخت و تصریح کرد: در سال گذشته به طور متوسط روزانه بالغ بر یک هزار و 100 دستگاه نفتکش از انبار نفت شهید منتظری به مقاصد مختلف کشور بارگیری و اعزام شده است.

وی لزوم فعالیت بدون وقفه در امر سوخت‌رسانی را مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی همکاران خدوم و متعهد منطقه در حوزه‌های عملیاتی و ستادی دانست و تأمین بخش قابل توجهی از انرژی مورد نیاز کشور را از وظائف و ماموریت‌های راهبردی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد.

وی اظهار کرد: این شرکت در شرایط سخت و بحران‌های مختلف توانسته است با اتکا به نیروی انسانی مجرب، متعهد و سختکوش خود از میادین سخت، سربلند بیرون آید.

روسای واحدهای حاضر در جلسه نیز هر کدام به بیان موارد مورد چالش در واحد خود پرداختند و خواستار رسیدگی به مشکلات و مسائل مطروحه شدند.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس