• دوشنبه 18 تير 1403
  • الإثنين 2 محرم 1446
  • Monday 08 July 2024
اخبار برگزیده

در مسیر خدمت رسانی به مردم انجام شد؛

رسید و ارسال بیش از281 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در ایام نوروز توسط منطقه اصفهان

   21 فروردين 1401  119
احتساب - در تعطیلات نوروزی سال جاری از 29 اسفند ماه 1400 تا 13 فروردین 1401 بیش از 281 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مورد نیاز هموطنان از طریق خطوط لوله منطقه اصفهان رسید و به مبادی مصرف ارسال شد.

به گزارش کیاست به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، مهندس سیاوش اورنگی مدیر منطقه در این باره گفت: از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی بیش از 281 میلیون و 244 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل: بنزین سوپر، بنزین یورو4، نفت گاز و نفت سفید از طریق خطوط لوله منطقه اصفهان رسید و به مبادی مصرف ارسال شد.

وی بیان کرد: در ایام نوروز 1401 بیش از 7 میلیون لیتر بنزین سوپر، بیش از 48 میلیون لیتر بنزین یورو 4 و بیش از 219 میلیون لیتر نفت گاز تولیدی پالایشگاه اصفهان جهت تأمین سوخت مورد نیاز پایتخت و مرکز کشور به طرف تهران و نائین ارسال شد.

وی افزود: همچنین در طول مدت یاد شده به منظور تأمین خوراک مورد نیاز پالایشگاه اصفهان و بخشی از خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز از طریق خطوط لوله 30 اینچ مارون به اصفهان و 24 اینچ اصفهان به تهران بیش از یک میلیارد و 208 میلیون لیتر نفت خام رسید و ارسال شد.

مدیر منطقه اصفهان کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را سربازان خط مقدم انتقال انرژی کشور دانست و بیان کرد: در ایام عید نوروز کارکنان پر تلاش بخش های مختلف عملیاتی، فنی، مخابراتی و پشتیبانی با خدمات شبانه روزی خود در مراکز انتقال نفت و پایش مستمر مسیر خط لوله صعب العبور انتقال نفت خام مارون تا اصفهان و سایر خطوط لوله فرآورده های نفتی حوزه استحفاظی منطقه، نقش بسزایی در خدمت رسانی به هموطنان ایفا نمودند.

گفتنی است؛ منطقه اصفهان با یک هزار و 100 کیلومتر خط لوله انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی، 8 مرکز انتقال نفت، 2 تأسیسات انتهایی و 31 ایستگاه مخابرات صنعتی در گستره استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان، یکی از مناطق استراتژیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران محسوب می شود.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس