• دوشنبه 11 تير 1403
  • الإثنين 25 ذو الحجة 1445
  • Monday 01 July 2024
اجتماعی

تغییرات چشمگیر در حوزه فرهنگ، عمران و خدمات در شهر ساری

   29 ارديبهشت 1399  537
احتساب - عباس رجبی شهردار ساری گفت: شهروندان ساروی تغییرات بسیار چشمگیری را در حوزه فرهنگ، عمران و خدمات در شهر ساری شاهد خواهند بود.

وی افزود: این پروژه‌ها با عزم جدی کارکنان شهرداری طی چند ماه اخیر و برای تحقق گزاره خدمت بی منت به پایان رسید و این باور در شهرداری وجود دارد که با روحیه جهادی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

عباس رجبی ادامه داد: از ماه های گذشته با تلاش شبانه روزی و نظارت‌های مستمر، بهره برداری از پروژه های مناطق سه گانه شهرداری را دنبال کردیم و اکنون بسیار مفتخریم که قرار است تا قبل از عید سعید فطر این عید فرح بخش شادی را به شهروندان ساروی هدیه کنیم.

وی بوستان بانوان، بوستان رسالت و تعریض و بهسازی بلوار کشاورز، را از جمله پروژه هایی نام برد که تا پایان هفته جاری به بهره برداری می رسد.

رجبی افزود: رونمایی و بهره برداری از 22 دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله، تجهیز و خرید ادوات آتش نشانی، توسعه و ساماندهی بازار ملامجدالدین از دیگر اقدامات شهرداری ساری در جهت ارتقای خدمات به شهروندان است که طی روزهای آینده وارد چرخه خدمات رسانی شهری می‌شود.

شهردار ساری ادامه داد: باز گشایی مسیر‌، تقویت برنامه‌های زیست‌محیطی، توسعه پارک‌های محله‌ای و ساماندهی و بهسازی معابر، توسعه گردشگری شهری و ایجاد اشتغال رویکرد کلی شهرداری ساری در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی و فرهنگی بوده‌ است.

رجبی افزود: آنچه در عملکرد پروژه عمرانی پل تا پل بی نظیر بوده تملک 1300 متر از مسیر پل کابلی تا پل های شهید نوری که حدود نیمی از املاک این منطقه محسوب می شود طی 6 ماه گذشته بوده است.

وی اظهار داشت: پروژه های نیروگاه زباله سوز ساری، فاز سوم ابن شهر آشوب و فاز دوم بوستان ملل با هدف تامين زيرساخت ها، ارتقا كيفی خدمات به شهروندان و توسعه پايدار شهری صورت می گيرد.

رجبی افزود: خدمت بی منت سرلوحه كار مجموعه شهرداری قرار گرفته است تا پروژه ها يكی پس از ديگری به بهره برداري برسد.

شهردار ساری تاکید کرد: مجموعه شهرداری ساری با همين روحيه و باور در زمينه تحقق اهداف مديريت شهری حرکت می‌کند.

وی افزود: تلاش بی وقفه مجموعه همکارانم در خانواده بزرگ شهرداری ساری استمرار خواهد داشت تا با یکپارچه سازی و یکسان سازی ارایه خدمات و توسعه متوازن شهر، ساری برای همه شهروندان ساروی باشد.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس