چاپ کردن این صفحه
سیاسی

انتخابات و انتظارات مردم

   28 فروردين 1396  257

فائزه.م- پایان ثبت نام‌ها و چهره‌هایی که سرانجام به میدان آمدند، تاحدود زیادی صحنه رقابت‌ها را روشن کرد. یک دسته نامزدهایی که به تغییر وضع اسفناک موجود فکر می‌کنند و گروه دیگر آنهایی که طرفدار وضع موجودند و می‌خواهند با همین شیوه ناکارآمد و شکست خورده به کشورداری خود ادامه دهند.

آنچه از مطالبه عمومی برمی آید و خواست اکثریت مردم است تغییر وضع موجود و بهبود شرایط کشور به نفع تولید و اشتغال و انقلابی اقتصادی است. بسیاری از اشخاص عادی و گمنامی که این روزها به وزارت کشور رفتند تا به رغم ناشناخته و فاقد شرایط بودنشان ثبت نام کنند، قصد خود را رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری و انتقاد از ناتوانی‌های دولت اعلام کردند.

قدر مسلم است که کشور بیش از هر زمان دیگری به تغییر و روی کار آمدن دولتی مبتنی بر خواست و اراده مردم و تحقق مطالبات آنها نیازمند است، دولتی که بتواند مبتنی بر وفاق ملی، همه نیروهای معتقد و باورمند به توان داخلی را زیر یک چتر گرد هم آورد و آنها را در مسیر سازندگی و بالندگی کشور بسیج کند. دولتی که نه با حرف و شعار و وعده، بلکه با مدیریت جهادی و کارنامه‌ای مشخص از توانایی‌ها و موفقیت‌ها امید ملی به اعتلای ایران اسلامی را احیا و سایه شرمساری را از سر خانواده‌های ایرانی به خاطر بیکاری خود یا فرزندانشان دور كند و تنگی و سختی معیشت مردم را با بهبود شرایط كار و تولید و رفع تبعیض‌ها و مبارزه با فساد و ویژه خواری‌ها درمان كند.