• جمعه 15 تير 1403
  • الجمعة 29 ذو الحجة 1445
  • Friday 05 July 2024
اخبار برگزیده

تداوم عملیات‌های عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی شهرداری گرمسار

   21 خرداد 1402  78
احتساب-شهردار گرمسار از تداوم عملیات‌های عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی شهرداری در مسیر دستیابی به توسعه پایدار و تامین رفاه شهروندان خبر داد.

به گزارش کیاست، یاسر عربی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور توسعه و بهبود وضعیت فضاهای شهری، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد نشاط شهروندی، اقدامات متعددی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شده است.

وی افزود: اجتماع بزرگ امام‌رضایی‌ها، برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در بوستان شمیم بانوان، همایش پیاده‌روی بانوان در بوستان شمیم به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، مراسم یادبود روز اهدای عضو، آئین نکوداشت چهره فاخر فرهنگی و قضائی و آئین شکرانه و نکوداشت حبله‌رود از برنامه‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری بوده که با هدف ایجاد نشاط میان بانوان و شهروندان برگزار شده است.

شهردار گرمسار خاطرنشان کرد: بازسازی فضاهای سبز سطح شهر با استفاده از بذر گل‌های فصلی، آرایش و زیباسازی چمن بلوارهای سطح شهر، کاشت گل‌های فصلی، ایجاد فضای سبز در بلوار البرز، زیباسازی و محوطه‌سازی پیرامون دریاچه تفریحی و پارک جنگلی پروفسور کردوانی و بازپیرایی فضای سبز حاشیه بلوار راه‌آهن، از اقدامات شاخص شهرداری در حوزه فضای سبز و سیما و منظر شهری از ابتدای سال تاکنون بوده است.

عربی با اشاره به عملیات‌های مستمر شهرداری در زمینه آسفالت معابر فرعی و جمع‌آوری آسفالت فرسوده، تصریح کرد: بازسازی بوستان بیسکوران، اصلاح هندسی ورودی و خروجی کنارگذر بلوار راه‌آهن، لکه‌گیری آسفالت میدان امام رضا (ع)، زیرسازی بلوار عمار خیابان دامپزشک، زیرسازی و تسطیح خیابان کوشش بلوار راه‌آهن، احداث بوستان گذر لاله‌ها، بهسازی محوطه‌های مسکن مهر شهید چمران و تسطیح و زیرسازی معابر شهرک آزادگان از اقدامات شهرداری در راستای بهبود وضعیت آسفالت معابر است.

وی ادامه داد: اصلاح جداول بلوار شهید سلیمانی، مناسب‌سازی پیاده‌راه لاین جنوبی بلوار شهید مطهری، زیرسازی خیابان کاسپین منطقه پاسداران، اصلاح جداول بلوار راه‌آهن، جدول‌گذاری معابر منتهی به بلوار شهید دهقانی و تسطیح و آماده‌سازی معابر منتهی به این بلوار از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری گرمسار است.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پیشنهاد سردبیر

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

قیمت ارز

قیمت طلا

قیمت سکه

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس