• سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
  • الثلاثاء 22 شوال 1445
  • Tuesday 30 April 2024
اخبار برگزیده

در جلسه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با همکاران جوان تاکید شد:

استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت جوانان به منظور تسریع در نیل به اهداف شرکت

   25 اسفند 1402  198
احتساب- در جلسه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با همکاران جوان شرکت بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت جوانان به منظور تسریع در نیل به اهداف شرکت تاکید شد.

به گزارش کیاست به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این جلسه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای استان به لحاظ منابع انسانی یک مجموعه جوان محسوب می شود، گفت: شرکت آب منطقه ای استان یک شرکت فنی است ولی در بعد عمومی و فرهنگی هم نیاز است اقدامات بیشتری در آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همکاران جوان در شرکت می بایست در تقویت بنیه علمی خود بکوشند وخود را در چهارچوب آب منطقه ای محصور نکنند، بیان کرد: فکر جوان و انرژی جوان می تواند در خدمت اهداف شرکت باشد و شرکت را با این توان و انرژی مضاعف به سوی پیشرفت بیشتری سوق داد.

ایمان کریمی راد مشاور جوانان شرکت نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به همکاران جوان شرکت آب منطقه ای استان گلستان و تشکر از اهتمام مدیرعامل محترم به استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت جوانان به منظور تسریع در نیل به اهداف شرکت اظهار کرد: تعداد همکاران جوان شرکت که بر طبق مصوبه شورای عالی جوانان کشور بازه سنی تا ٣۵ سال را شامل می شود، ۶٨ نفر است که دارای پتانسیل فراوان فنی، ورزشی، فرهنگی و سایر عرصه ها هستند.

وی افزود: با فعال تر کردن و سازماندهی و توجه بیش از پیش به مقتضیات این مجموعه با انرژی و پرانگیزه میتوان جهشی را در حرکت به سوی اهداف شاهد بود.

برگزاری مستمر جلسات جوانان با مدیر عامل و دیگر معاونت های شرکت، بازآموزی و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز همکاران شرکت بویژه جوانان ، توجهویژه به ورزش بانوان و ورزشهای مرتبط با ماهیت کاری شرکت از جمله شنا و قایقرانی، حضور نماینده جوانان شرکت در کمیته های مرتبط به عنوان مثال کمیته ورزش، منابع انسانی، تحقیقات از مصوبات جلسه جوانان شرکت با مدیر عامل بود.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس