• شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • السبت 26 شوال 1445
  • Saturday 04 May 2024
سیاسی

ریاست سازمان بسیج رسانه استان اصفهان درجشن فجر38 اصحاب رسانه شهرستان مبارکه؛

انقلاب اسلامی ایران یک استثنای تاریخی بود که با پیروی ازولایت فقیه، بسیاری از قله‌های شرف، عزت ، اقتدار، علم، فضیلت را فتح کرده است!

   25 بهمن 1394  341

انقلاب اسلامی ایران یک استثنای تاریخی بود که با پیروی ازولایت فقیه، بسیاری از قله‌های شرف، عزت ، اقتدار، علم، فضیلت را فتح کرده است!

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن فجر۳۷با حضور پرشور اعضای خانواده های اصحاب هنر و رسانه شهرستان مبارکه در عصر ۲۲بهمن در فرهنگسرای غدیر شهرداری مبارکه برگزارگردید.

 در این مراسم باشکوه صفری رییس سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان طی سخنانی با اشاره به بیان وجوه تمایز انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌های جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران یک استثنای تاریخی بود که با پیروی ازولایت فقیه، بسیاری از قله‌های شرف، عزت ، اقتدار، علم، فضیلت را فتح کرده است.

 وی با تاکید بر این که ایثار، شهادت و پیروی از ولایت فقیه مهمترین عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اکنون ملجا مردم مظلوم فلسطین، غزه، یمن، سوریه و عراق و افغانستان و دیگر مظلومین سراسرجهان است.

ریاست سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان درقسمت دیگری ازسخنان خود با بیان اینکه انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: درانتخاب نمایندگان باید شایسته سالاری، شجاعت، ولایت محوری، داشتن بصیرت و دشمن ستیزی، ملاک و محور انتخاب باشد!

 

درادامه این مراسم، اسلامی فر(مسوول کانون بسیج رسانه شهرستان) ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین بهارآزادی، گزارشی ازفعالیتها و برنامه های کانون های بسیج هنرمندان و رسانه شهرستان پرداخت.

ایشان در قسمتی دیگر از سخنان خود  ضمن معرفی یکی از شهدای پیشگام انقلاب در شهر مبارکه، سردارشهید حاج ابراهیم جعفرزاده را یکی از طلایه داران انقلاب اسلامی در شهرستان مبارکه دانست و گفت: شهید جعفرزاده در ساماندهی و شکل دهی فعالیتهای ضد رژیم ستمشاهی در مبارکه خصوصا حماسه انقلابی ۱۸دی که منجر به سقوط ژاندارمری شهر گردید همراه با سرداران شهید نصوحی، ربیعی، مختاری و زینلی نقش مهمی را ایفا نمود.

 

اسلامی فر به نقش شهید حاج ابراهیم جعفرزاده در دوران پس از پیروزی انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: شکل گیری کمیته انقلاب و سپاه و جهاد سازندگی درشهرهای مبارکه و اصفهان، فرماندهی اولین گردان زرهی سپاه، مسئولیت زرهی قرارگاه نصر، فرماندهی تیپ ۲۱رمضان، مسئولیت بررسی مرزهای کشور، مسئولیت طرح و برنامه لشکر زرهی سپاه و فرماندهی تیپ زرهی ۲۸صفرو آخرین مسئولیت ایشان فرماندهی تیپ مستقل ۱۸پیاده الغدیر از جمله مسولیت های این شهید بزرگوار بود.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدی (نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرمبارکه) با بیان اینکه اخلاص و تبعیت پذیری از ولایت ازمهمترین شاخصه های شهید جعفرزاده است، گفت: صفای باطن و

 اوج اخلاص شهید جعفرزاده به حدی بوده است که محبت فرزند تازه متولد شده او هم نمی تواند وی را از حضور در میادین نبرد باز دارد!

 از دیگر برنامه های اجرا شده این مراسم همچنین سخنان کوتاه علیرضا جعفرزاده فرزند سردار شهیدجعفرزاده بود که از برگزار کنندگان این مراسم تقدیرتشکر نمود. 

درادامه برنامه با حضور پدر، مادر و فرزند شهیدجعفرزاده، امام جمعه، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه، ریاست سازمان بسیج رسانه استان از تمثال نقاشی شده فجرآفرین شهید حاج ابراهیم جعفرزاده پرده برداری و همچنین با اهدای لوح و جوایز از تعدادی ازفعالین کانون های بسیج رسانه و بسیج هنرمندان تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است اجرای گروه سرود آموزشگاه سما وابسته به دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان و اجرای دکلمه و مسابقه حضوری ویژه جوانان و کودکان نیز از دیگر برنامه های این مراسم ویژه دهه فجر بود!

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس