• چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • الأربعاء 23 شوال 1445
  • Wednesday 01 May 2024
سیاسی

دیداری کوتاه اما به یاد ماندنی با آیت اله ناصری؛

تلاش مسئولان در راستای حمایت از ولایت فقیه باشد!

   05 اسفند 1394  329

احتساب - باید دقت کنیم که اختلاف دیدگاه‌های انتخاباتی منجر به آشوب نشود و در همه شرایط گروه‌ها و احزاب آرامش و همدلی خود را حفظ کنند.

آیت‌الله محمدعلی ناصری زعیم حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) اصفهان در دیدار با جمعی از قشر بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: روزهایی که در پیش داریم بسیار حساس است و بر این اساس تلاش همه مسئولان و نخبگان کشور باید در راستای حمایت از ولایت‌فقیه و تلاش برای حفظ آرامش کشور در روز حساس انتخابات باشد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی در روزهای حساس انتخابات پیش رو برای ایجاد اختلاف و آشوب در کشور و لزوم توجه و هوشیاری لازم مسئولان و مردم در این ارتباط تاکید کرد: باید در این روزها با توسل به ذات حضرت باریتعالی از خداوند بخواهیم که هر آنچه صلاح کشور و این انقلاب است اتفاق بیفتد و در این راستا از امام زمان (عج) طلب یاری برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سراسر آرامش داشته باشیم.

ضرورت هوشیاری در زمینه تلاش دشمنان برای عدم برگزاری انتخابات آرام

زعیم حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) اصفهان با بیان اینکه باید دقت کنیم اختلاف دیدگاه‌های انتخاباتی منجر به آشوب نشود و در همه شرایط گروه‌ها و احزاب آرامش و همدلی خود را حفظ کنند، ابراز داشت: دشمنان خارجی در این روزها تمام تلاش خود را برای اختلاف‌اندازی و ایجاد مشکل در برگزاری یک انتخابات آرام و پرشور به کار خواهند بست اما باید با بصیریت و هوشیاری و حفظ وحدت با این فتنه‌گری‌ها مقابله کنیم.

وی جایگاه اصحاب رسانه‌ را هدیه‌ای از جانب خداوند برشمرد و گفت: اصحاب‌ رسانه باید دقت کنند تا مسئولیت خود را دراین راستا به نحو احسن و تنها با در نظر گرفتن رضایت خداوند به سرانجام برسانند.

 

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به اصحاب رسانه بیان داشت: باید توجه کنید که این مسئولیت و جایگاه شما هدیه‌ای از جانب خداوند است که برای آن باید قدردان امام زمان (عج) باشید، شما برای این جایگاه انتخاب شده‌اید و باید مسئولیت خود را فقط برای رضای خدا به نحو احسن به انجام برسانید و در این راستا لازم است فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به خوبی درک کرده و سرلوحه اقدامات خود قرار دهید.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس