• چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • الأربعاء 23 شوال 1445
  • Wednesday 01 May 2024
اجتماعی

فريب خورده

   10 اسفند 1394  278

يك روز كه در شبكه هاي اجتماعي مجازي در حال ديدن كامنت ها بودم ناگهان بادريافت پيامي از طرف يك فرد ناشناس روبرو شدم و جواب وي را دادم مدتها بصورت مجازي با آن پسر رابطه داشتم تا اينكه بنده را فريب داده و به بهانه آشنايي بيشتر درخواست عكس هاي خصوصي ام را نمود و من نيز فريب خورده و تصاوير خصوصي و محرمانه خود را براي او ارسال كردم.

مدت ها با همديگر رابطه داشتيم تا اينكه متوجه شدم نيات شومي در سر دارد  و خواستم ديگر رابطه مان را تمام كنم اما او دست بردار نبود و همان تصاويري كه قبلا برايش ارسال كرده بودم ابزاري شد براي تهديد و رسيدن به مقاصد انحرافي خود. چند وقتي را برايش پول مي فرستادم تا اينكه با درخواست هاي بي شرمانه او روبرو شدم و چاره نديدم كه به پليس فتا شكايت كنم و خودم را از دام اين فرد شياد خلاص كنم.

در پي شكايت اين خانم مبني بر اينكه فردي تصاوير شخصي او را بدست آورده و قصد اخاذي از وي را دارد  بررسي موضوع در دستور كار  پليس فتاي استان قرار گرفت.

سرهنگ شهرياري رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان عنوان داشت: كارشناسان پليس فتا با جمع آوري مدارك و مستندات و ادله جرم در فضاي مجازي سرانجام متهم را كه پسر جواني  25 ساله بود در يكي از محله هاي شهر اصفهان  شناسايي و دستگير كردند.

 

شهرياري با بيان اين هشدار كه تمام پرونده هاي غيراخلاقي و اخاذي هاي اينترنتي تشكيل شده در پليس فتا ابتدا با يك پيام دوستانه و ساده در فضاي مجازي شروع شده است گفت: بهتر است براي پيشگيري از وقوع چنين جرائمي از پاسخ به همان پيام اوليه اجتناب كنيم و به هيچ عنوان عكس و فيلم شخصي خود را در فضاي مجازي به اشتراك نگذاشته و همچنين براي افراد غريبه ارسال نكنيد .

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس