• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445
  • Tuesday 21 May 2024
اخبار برگزیده

برگزاری چهارمین نشست معاونان خدمات شهری شهرداری‌های شمال و شمال‌ شرق کشور

   21 خرداد 1402  87

احتساب-معاون خدمات شهری شهرداری سمنان از برگزاری چهارمین نشست دبیرخانه مشورتی معاونان خدمات شهری شهرداری‌های شمال و شمال‌ شرق کشور به میزبانی شهر سمنان خبر داد.

به گزارش کیاست، مهدی خالصی‌دوست معاون خدمات شهری شهرداری سمنان با اشاره به برگزاری برگزاری چهارمین نشست دبیرخانه مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری‌های شمال و شمال شرق کشور به میزبانی شهر سمنان اظهار کرد: بنا بر تصمیم اتخاذ شده میان معاونان خدمات شهری شهرداری‌ها در نخستین نشست مبنی بر بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف خدمات شهری و به اشتراک گذاشتن تجربیات در حوزه قانونی و اجرایی و بیان نقاط ضعف و قوت، موضوع سامان‌دهی متکدیان و کودکان در چهارمین نشست این دبیرخانه مشورتی به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در کنار بحث و بررسی پیرامون محور اصلی این نشست، موضوعاتی در حوزه مدیریت پسماند، سیما و منظر و فضای سبز شهری، سامان‌دهی مشاغل و آرامستان‌ها به صورت کلی مورد تبادل نظر معاونان خدمات شهری شهرداری‌های شمال و شمال شرق کشور قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: بازدید معاونان خدمات شهری شهرداری‌ها از نخستین شهرک بازیافت کشور از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این نشست بود که به دلیل وسعت و مختصات فنی و زیرساختی شهرک، مورد استقبال میهمانان چهارمین نشست دبیرخانه مشورتی معاونان خدمات شهری شهرداری‌های شمال و شمال شرق کشور قرار گرفت.

خالصی‌دوست تصریح کرد: این نشست با حضور معاون مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان و معاونان خدمات شهری شهرداری‌های سمنان، شاهرود، رشت، گرگان، بابل، ساری، گنبد، بجنورد، قزوین، اردبیل و لاهیجان در سالن همایش هتل گوت که متعلق به شهرداری سمنان است، برگزار شد.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

آخرین مطالب

  • یادداشت
  • گفتگو

خبر خوان

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس