• دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • الإثنين 28 شوال 1445
  • Monday 06 May 2024
اقتصادی

گرانی گوجه فرنگی ربطی به بنزین ندارد علت سرما زدگی است

   01 آذر 1398  100
احتساب - رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه ۲۱ پرونده در زمینه افزایش قیمت کالا ایجاد شده است گفت: گرانی اخیر گوجه فرنگی ربطی به بنزین ندارد و علت سرمازدگی است.

به گزارش احتساب به نقل از تسنیم، داوود شهرکی اظهار داشت: از 25 تا 27 آبان ماه 21 پرونده در زمینه افزایش قیمت کالاها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت گوجه فرنگی در این مدت به علت سرمازدگی بوده است و ارتباطی با قیمت بنزین ندارد افزود: پس از اصلاح قیمت بنزین گزارشات مردمی به سامانه 124 با 400 فقره تماس 4 برابر افزایش پیدا کرده است.

رییس سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی گفت: در تامین کالاهای اساسی در استان کمبودی وجود ندارد و حتی در برخی موارد مازاد هم داریم و مردم نگران نباشند و از خریدهای غیر ضروری خودداری کنند.

شهرکی افزود: هیچ افزایش قیمتی به بهانه اصلاح قیمت بنزین پذیرفته نیست و بازرسان این سازمان صبح و عصر بازار را رصد می‌کنند و مردم هم می‌توانند هرگونه تخلف و گرانفروشی را به سامانه 124 اطلاع دهند.

وی اظهار داشت: برای بحث افزایش کرایه‌های بین شهری هیچ توجیهی قابل قبول نیست و تاکسی‌هایی که پیمایشی نداشته باشند نباید از سهمیه بنزین تعیین شده استفاده کنند و با این موضوع برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی ویژه میوه و تره بار در خراسان جنوبی نیز خبر داد و افزود: 59 کارت پیله وری و 48 کارت بازرگانی جدید از ابتدای سال تاکنون صادر شده است.

وی ادامه داد: تعداد خانوارهای دارای کارت مبادلات مرزی در استان به 55 هزار 789 خانوار رسیده است.

شهرکی اظهار داشت: بیشترین تماس‌های دریافتی از سامانه 124 مرتبط با افزایش قیمت در حمل و نقل و صیفی جات است.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس