• پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
  • الخميس 24 شوال 1445
  • Thursday 02 May 2024
اقتصادی

طرح نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان در اصفهان آغاز شد

   10 ارديبهشت 1398  73

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: طرح نظارت بر بازار ويژه ماه مبارك رمضان روز سه شنبه در اين استان آغاز شد و تا هفدهم ماه خرداد ادامه دارد.

حميدرضا خشنود روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود:با توجه به افزايش تقاضا براي برخي مواد غذايي بويژه اقلام پروتئيني، برنج، شكر، روغن و گوشت مرغ و شيريني ها و كالاهاي مهم و پرمصرف در اين ماه، اين طرح همزمان با سراسر كشور در اصفهان اجرا شده است.

وي اظهارداشت: اين طرح با هدف تشديد نظارت و بازرسي و كنترل بازار در دستور كار بازرسان و كارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان تصريح كرد: نظارت بر عملكرد واحدهاي توليدي - توزيعي و خدماتي و برخورد با تخلفات احتمالي در اين طرح به جد در دستور كار است.

وي بيان كرد: اين طرح ويژه نظارت بر بازار و مايحتاج عمومي مردم است و 114 نيروي فعال در قالب اكيپ هاي بازرسي 2 نفره با همكاري پليس، اصناف و دانشگاه علوم پزشكي اجرا شده است.

به گفته خشنود اين طرح با هدف حفظ آرامش بازار در ماه مبارك رمضان و توجه به رفاه هموطنان بويژه اقشار آسيب پذير جامعه اجرا شده است.

وي اضافه كرد: مردم در صورت مشاهده گرانفروشي، كم فروشي، تقلب، عدم درج قيمت از سوي واحدهاي صنفي مراتب را به ستاد خبري 124 منعكس كنند تا بازرسان موضوع را پيگيري و در صورت نياز نتيجه را به شخص گزارش دهنده، اعلام كنند.

به گزارش ايرنا، طرح نظارت بر بازار ماه رمضان از دهم ارديبهشت در سطح استان اصفهان آغاز شده و تا هفدهم خردادسالجاري به طول مي انجامد.

هر سال قبل از آغاز ماه مبارك رمضان دستگاه هاي مختلف اجرايي با همكاري سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تشديد بازرسي ها و نظارت بر توزيع و عرضه اقلام پر مصرف مردم در بازار اقدام مي كنند.

سامانه تلفني 124 بطور شبانه روزي براي دريافت شكايت، انتقادات، پيشنهادات و نظارت مردمي فعال است و شهروندان مي توانند هر گونه تخلف اقتصادي در راستاي عدم درج قيمت، صدور فاكتور، تقلب، گرانفروشي را از اين طريق اعلام كنند.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس